Szukaj

Usługi

Wsparcie w wyborze, wdrożeniu oraz obsłudze infrastruktury

Dotyczy to zarówno stworzenia jej od podstaw, jak i efektywnej integracji nowych elementów z już istniejącą. Klienci mogą liczyć na naszą pomoc przy takich czynnościach, jak konfiguracja oraz konserwacja baz danych, środowiska terminalowego i serwerów, a także pomoc w praktycznych rozwiązaniach, usprawniających codzienną pracę – jak automatyzacja wielu procesów.Wszystkie czynności w tym zakresie nasi specjaliści wykonują w krótkim czasie od otrzymania zgłoszenia. Usługi wsparcia użytkownika świadczymy na najwyższym poziomie, dopasowując oprogramowanie do potrzeb klientów. Gwarantujemy bezpieczeństwo informacji, wykorzystując nowoczesne metody ochrony danych na wszystkich urządzeniach osobistych.

Na tym jednak nie koniec – nasze wsparcie obejmuje również szkolenia związane z cyberbezpieczeństwem oraz przepisami RODO.

Usługi wsparcia użytkownika

Usługi wsparcia użytkownika

Service Desk – dla naszych klientów dostępny jest help desk, z którym można skontaktować się telefonicznie lub za pomocą darmowej aplikacji. To szybka i skuteczna metoda na usunięcie usterki systemowej w komputerze. Realizowane przez nas usługi wsparcia użytkownika możemy wykonać całkowicie zdalnie, co jest dużym udogodnieniem dla klienta i zapewnia krótki czas przeprowadzenia niezbędnych działań w tym zakresie.

Bezpieczeństwo informacji

Bezpieczeństwo informacji

Business Systems Solutions zapewnia wdrożenie mechanizmów mających na celu zabezpieczenie infrastruktury oraz przechowywanych w niej danych. W ten sposób poufne informacje są chronione przed odczytem przez osoby niepowołane. To bardzo ważne m.in. w kontekście prowadzenia przedsiębiorstwa. Za ujawnienie np. szczegółów dotyczących wybranych transakcji grożą nierzadko poważne kary. Dlatego bezpieczeństwo informacji jest tak istotną kwestią, o której należy pamiętać przy kierowaniu własną firmą, ale nie tylko.

Integracja systemów oraz oprogramowania

Integracja systemów oraz oprogramowania

Pomoc oferowana przez Business Systems Solutions pozwoli na znaczne ułatwienie pracy i zagwarantuje jej najwyższy poziom. Tego typu usługi wsparcia użytkownika pozytywnie wpływają np. na szybkość realizacji poszczególnych zleceń czy nawet samego kontaktu z kontrahentami i klientami. Integracja systemów oraz oprogramowania pomaga w uzyskaniu jednolitej struktury informatycznej w firmie, przez co przepływ danych w przedsiębiorstwie jest sprawniejszy.

Wdrażanie, konfiguracja rozwiązań sieciowych i sprzętowych

Wdrażanie, konfiguracja rozwiązań sieciowych i sprzętowych

Service Desk – dla naszych klientów dostępny jest help desk, z którym można skontaktować się telefonicznie lub za pomocą darmowej aplikacji. Serwisanci w krótkim czasie odpowiadają na zgłoszenia. Wpływa to również pozytywnie na czas usunięcia usterki. Ograniczenie lub nawet całkowite wyeliminowanie przestojów w funkcjonowaniu firmy daje możliwość uniknięcia strat finansowych i wizerunkowych. Z tego względu wdrażanie oprogramowania oraz konfiguracja rozwiązań sieciowych i sprzętowych to usługi, które warto nam zlecić do realizacji.

Wdrażanie oprogramowania oraz konfiguracje serwerów

Wdrażanie oprogramowania oraz konfiguracje serwerów

Zapewnienie wsparcia powdrożeniowego (doradztwo, konfigurowanie) – ponieważ samo stworzenie serwerowni i uczynienie z niej serca infrastruktury sieciowej to jeszcze nie koniec, oferujemy wszystkie usługi w kolejnym kroku, czyli instalacji oprogramowania odpowiedzialnego za prawidłową współpracę z pozostałymi urządzeniami w sieci. System musi działać sprawnie i jednocześnie pozostawać funkcjonalnym narzędziem dla wszystkich użytkowników z niego korzystających. Wdrażanie poszczególnych rozwiązań w tym zakresie oraz konfiguracje serwerów przeprowadzamy szybko i skutecznie, gwarantując tym samym płynne funkcjonowanie całej sieci.