Przestoje związane z awarią sprzętu komputerowego są kosztowne, dlatego istotnym elementem prowadzenia firmy jest wsparcie IT. Powinno być ono przede wszystkim szybkie. Krótki czas połączenia się zdalnie z komputerem wykazującym objawy nieprawidłowego działania gwarantuje oprogramowanie service desk, które oferujemy. Jest to nowoczesne rozwiązanie zapewniające kompleksową pomoc pracownikom w zakresie usuwania m.in. usterek systemowych w użytkowanych przez nich urządzeniach.
Intuicyjny interfejs ułatwia korzystanie z aplikacji, która z kolei daje serwisantowi możliwość zdalnego przeprowadzania czynności związanych ze znalezieniem źródła problemu z działaniem sprzętu. Dedykowane oprogramowanie zapewnia stabilne połączenie, co przekłada się na szybkość i skuteczność pracy naszych specjalistów. Mogą oni bez większych problemów realizować wszystkie zaplanowane prace serwisowe, usprawniając lub całkowicie naprawiając system w komputerze pracownika. Service desk to świetna alternatywa dla konwencjonalnych rozwiązań w zakresie wsparcia IT – zachęcamy do zapoznania się z naszą aplikacją!