Wsparcie IT
Na bazie naszego wieloletniego doświadczenia doskonale zdajemy sobie sprawę, że w trakcie prowadzenia biznesu zdarzają się rozmaite, nieprzewidziane sytuacje.
Dlatego zapewniamy stałe wsparcie IT dla wszystkich naszych klientów. Dzięki temu każda niespodziewana przeszkoda w prawidłowym funkcjonowaniu firmy zostanie wykryta i usunięta tak szybko, jak tylko możliwe. Działamy zarówno zdalnie, jak i bezpośrednio – współpracując z Business Systems Solutions możesz być pewien, że Twoim problemem zajmuje się zespół fachowców.
Obsługa zdalna może odbywać się poprzez kontakt telefoniczny lub dedykowane oprogramowanie.
Zapewniamy Państwa, że stałe wsparcie IT niesie ze sobą wiele istotnych korzyści. Co niezwykle ważne, właściciel przedsiębiorstwa nie musi przejmować się tym, że ewentualna awaria infrastruktury informatycznej przyczyni się do konieczności wstrzymania procesu produkcyjnego. To z kolei bezpośrednio przekłada się na zminimalizowanie lub całkowite wyeliminowanie potencjalnych strat finansowych. Bez względu na to, czy chodzi o systemy ITSM, czy inną wykorzystywaną w firmie technologię, nasi doświadczeni specjaliści zajmą się zlokalizowaniem, usunięciem oraz ustaleniem przyczyn usterki. Zebrane informacje pozwalają również na to, aby stworzyć dla Państwa oprogramowanie dedykowane – opracowane w taki sposób, aby zapewnić maksymalną wydajność użytkowania. Na tym jednak zalety się nie kończą.
Jedną z najciekawszych propozycji znajdujących się w naszej ofercie usługowej jest Service Desk. W tym przypadku fachowcy odpowiadają przede wszystkim za wsparcie funkcjonalne obsługi aplikacji informatycznych oraz usuwanie wszystkich typów awarii – w tym również sprzętowych. Tak rzetelne i jednocześnie wszechstronne podejście do obsługi umożliwia nam odpowiednio szybką reakcję na usterki – a to często okazuje się więcej niż istotne. Nasi klienci mogą także liczyć na profesjonalne wsparcie powdrożeniowe. Zajmujemy się szkoleniem kadry pracowniczej, tłumaczymy sposób funkcjonowania wykorzystanego oprogramowania oraz przedstawiamy największe zalety poszczególnych opcji. Wiemy o tym, że poznanie nowej technologii wymaga nie tylko czasu, ale także pozytywnego podejścia użytkowników do zastosowanych rozwiązań.
Jeżeli zatem chcą Państwo, aby na wyposażeniu firmy znalazł się system ITSM, a ewentualne usterki nie musiały oznaczać konieczność przerwania prac, to serdecznie zachęcamy do kontaktu z naszymi doradcami, którzy z przyjemnością odpowiedzą na wszystkie pytania techniczne. Z prezentowanych usług mogą skorzystać właściciele małych, średnich i dużych firm. Gwarantujemy obsługę kompleksową oraz konkurencyjne warunki współpracy!