Szukaj

Stałe wsparcie

Wsparcie IT

Na bazie naszego wieloletniego doświadczenia doskonale zdajemy sobie sprawę, że w trakcie prowadzenia biznesu zdarzają się rozmaite, nieprzewidziane sytuacje.

Dlatego zapewniamy stałe wsparcie IT dla wszystkich naszych klientów. Dzięki temu każda niespodziewana przeszkoda w prawidłowym funkcjonowaniu firmy zostanie wykryta i usunięta tak szybko, jak tylko możliwe. Działamy zarówno zdalnie, jak i bezpośrednio – współpracując z Business Systems Solutions możesz być pewien, że Twoim problemem zajmuje się zespół fachowców.

Obsługa zdalna może odbywać się poprzez kontakt telefoniczny lub dedykowane oprogramowanie.

Zapewniamy Państwa, że stałe wsparcie IT niesie ze sobą wiele istotnych korzyści. Co niezwykle ważne, właściciel przedsiębiorstwa nie musi przejmować się tym, że ewentualna awaria infrastruktury informatycznej przyczyni się do konieczności wstrzymania procesu produkcyjnego. To z kolei bezpośrednio przekłada się na zminimalizowanie lub całkowite wyeliminowanie potencjalnych strat finansowych. Bez względu na to, czy chodzi o systemy ITSM, czy inną wykorzystywaną w firmie technologię, nasi doświadczeni specjaliści zajmą się zlokalizowaniem, usunięciem oraz ustaleniem przyczyn usterki. Zebrane informacje pozwalają również na to, aby stworzyć dla Państwa oprogramowanie dedykowane – opracowane w taki sposób, aby zapewnić maksymalną wydajność użytkowania. Na tym jednak zalety się nie kończą.

Jedną z najciekawszych propozycji znajdujących się w naszej ofercie usługowej jest Service Desk. W tym przypadku fachowcy odpowiadają przede wszystkim za wsparcie funkcjonalne obsługi aplikacji informatycznych oraz usuwanie wszystkich typów awarii – w tym również sprzętowych. Tak rzetelne i jednocześnie wszechstronne podejście do obsługi umożliwia nam odpowiednio szybką reakcję na usterki – a to często okazuje się więcej niż istotne. Nasi klienci mogą także liczyć na profesjonalne wsparcie powdrożeniowe. Zajmujemy się szkoleniem kadry pracowniczej, tłumaczymy sposób funkcjonowania wykorzystanego oprogramowania oraz przedstawiamy największe zalety poszczególnych opcji. Wiemy o tym, że poznanie nowej technologii wymaga nie tylko czasu, ale także pozytywnego podejścia użytkowników do zastosowanych rozwiązań.

Jeżeli zatem chcą Państwo, aby na wyposażeniu firmy znalazł się system ITSM, a ewentualne usterki nie musiały oznaczać konieczność przerwania prac, to serdecznie zachęcamy do kontaktu z naszymi doradcami, którzy z przyjemnością odpowiedzą na wszystkie pytania techniczne. Z prezentowanych usług mogą skorzystać właściciele małych, średnich i dużych firm. Gwarantujemy obsługę kompleksową oraz konkurencyjne warunki współpracy!

Obsługa telefoniczna

Obsługa telefoniczna

Główny obszar naszej działalności stanowi kompleksowe wsparcie IT. Dlaczego to właśnie obsługa telefoniczna jest jednym z najlepszych rozwiązań? Chodzi oczywiście o to, że kontaktując się z naszymi specjalistami w ten właśnie sposób, zyskują Państwo możliwość nie tylko zadawania bardzo szczegółowych pytań, ale przede wszystkim uzyskania natychmiastowych odpowiedzi. Procedura usunięcia ewentualnej awarii lub wykonania konfiguracji wykorzystywanych systemów, lub urządzeń przeprowadzana jest krok po kroku, dzięki czemu nie zostaje pominięty żaden istotny etap. Telefoniczne wsparcie IT ma również ważny walor szkoleniowy.

Telefoniczna obsługa informatyczna firm

Uzyskane dane pozwalają znacznie lepiej zrozumieć sposób funkcjonowania całej infrastruktury informatycznej. Obsługa telefoniczna staje się nieoceniona przede wszystkim w sytuacjach kryzysowych, w których nie ma czasu na to, aby napisać wiadomość mailową i czekać na odpowiedź. Podczas połączenia pomoc udzielana jest od razu, co oczywiście pozwala zredukować lub całkowicie wyeliminować ewentualne straty finansowe – wynikające np. z konieczności wstrzymania produkcji.

Obsługa poprzez dedykowane oprogramowanie service desk

Obsługa poprzez dedykowane oprogramowanie service desk

Przestoje związane z awarią sprzętu komputerowego są kosztowne, dlatego istotnym elementem prowadzenia firmy jest wsparcie IT. Powinno być ono przede wszystkim szybkie. Krótki czas połączenia się zdalnie z komputerem wykazującym objawy nieprawidłowego działania gwarantuje oprogramowanie service desk, które oferujemy. Jest to nowoczesne rozwiązanie zapewniające kompleksową pomoc pracownikom w zakresie usuwania m.in. usterek systemowych w użytkowanych przez nich urządzeniach.

Profesjonalny Service Desk dla firm - obsługa informatyczna poprzez dedykowane oprogramowanie

Intuicyjny interfejs ułatwia korzystanie z aplikacji, która z kolei daje serwisantowi możliwość zdalnego przeprowadzania czynności związanych ze znalezieniem źródła problemu z działaniem sprzętu. Dedykowane oprogramowanie zapewnia stabilne połączenie, co przekłada się na szybkość i skuteczność pracy naszych specjalistów. Mogą oni bez większych problemów realizować wszystkie zaplanowane prace serwisowe, usprawniając lub całkowicie naprawiając system w komputerze pracownika. Service desk to świetna alternatywa dla konwencjonalnych rozwiązań w zakresie wsparcia IT – zachęcamy do zapoznania się z naszą aplikacją!