Service Desk – dla naszych klientów dostępny jest help desk, z którym można skontaktować się telefonicznie lub za pomocą darmowej aplikacji. Nasi eksperci odpowiedzą na wszystkie pytania związane z aplikacjami oraz infrastrukturą. Połączenie zdalne da im dostęp do urządzeń firmowych, co pozwoli na dokładne zbadanie problemu oraz znalezienie właściwego rozwiązania.
Opieka techniczna nad infrastrukturą informatyczną – wsparcie oferowane przez Business Systems Solutions obejmuje pomoc związaną z instalowaniem w firmie elementów infrastruktury (jak szafy serwerowe czy serwery) oraz skonfigurowaniem ich w optymalny sposób. Pomożemy również przy wymianie starego sprzętu na nowy lub rozbudowie sieci. Ułatwiamy życie naszym klientom – zajmiemy się konfiguracją środowiska terminalowego, jego optymalizacją i takimi czynnościami, jak konserwacja baz danych czy automatyczne tworzenie backupów. Nasze wsparcie pomoże w optymalizacji środowiska informatycznego.
Doraźne wsparcie techniczne – jeśli dojdzie do nieprzewidzianej sytuacji, możesz liczyć na naszą szybką pomoc. Zapewniamy natychmiastową reakcję na wszelkie zgłoszenia. Dzięki temu każda awaria zostanie szybko usunięta, a Twoja firma będzie funkcjonować płynnie i bez niepotrzebnych przestojów. To z kolei daje możliwość uniknięcia poważnych strat – zarówno finansowych, jak i wizerunkowych. Wsparcie IT umożliwi terminowe ukończenie zleceń nawet w przypadku wystąpienia usterki systemowej. Takie problemy są szybko rozwiązywane przez naszych specjalistów właśnie poprzez zastosowanie oferowanej aplikacji service desk.
Funkcjonowanie nowoczesnych firm w dużej mierze uzależnione jest od działania urządzeń sieciowych. Kompletną infrastrukturę informatyczną w przedsiębiorstwach tworzą zarówno serwerownie, jak i komputery na poszczególnych stanowiskach, ale też zainstalowane oprogramowanie. Zapewniamy kompleksową opiekę nad każdym z elementów gotowego systemu, dbając o jego maksymalną wydajność i sprawność.
Nasze wsparcie IT dotyczy również każdego użytkownika sieci firmowej. Dzięki temu możliwe jest utrzymanie stałego i swobodnego przepływu informacji pomiędzy pracownikami. W razie problemów dedykowane oprogramowanie pozwala im na zgłoszenie usterki systemowej, którą w krótkim czasie zajmą się wyznaczeni do tego specjaliści z naszej firmy. Zapraszamy do omówienia szczegółowych warunków współpracy!